هوشمندسازی

تاریخچه برشکا، برند محبوب ترکیه ای

برند برشکا
75بازدید

برند برشکا یک شرکت خرده فروشی د جزئی فروشی ترکیه ای می باشد. برشکا با آنکه به عنوان شرکت خرده فروشی از آن یاد می شود اما چیزی از شرکت های تولید کننده بزرگ کم ندارد و محصولات عالی و با کیفیتی تولید می کند و شرکت های دیگر برند برشکا را به عنوان رقیب مهمی برای خود می دانستند. برشکا در این چند ساله به عنوان برند رنگی، خودمانی و راحت معرفی شده است.

معرفی فروشگاه برشکا:

برند پوشاک برشکا، در سال ۱۹۹۸ به عنوان برند جدیدی از گروه اسپانیایی ایندیتکس تأسیس شد. برندهای دیگری مانند زارا ، زارا ، پول اند بیر، ماسیمو دوتی ، اویشو ، استرادیواریوس و اوترکه نیز در این گروه فعالیت می کنند. برشکا با استفاده از نیاز فزاینده مردم به پوشاک، با افتتاح ۱۰۰ فروشگاه در عرض ۲ سال توانست تصویر جدیدی از نام تجاری خود تثبیت کرده و خود را به عنوان مرجعی در این صنعت ارائه دهد.

فروشگاه برند برشکا

آنچه باید از برشکا بدانید:

کسب وکار این شرکت شامل طراحی، ساخت، توزیع و فروش پوشاک و اکسسوری، در محدوده فروشی بیش از ۴۵۵٫۰۰۰ مترمربع است. استفاده از مدل کسب وکار انعطاف پذیر برشکا باعث شده برای انطباق با تغییراتی که ممکن است در طول فصل رخ دهد.

محصولات جدید در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال شده و همواره آخرین مد روز در فروشگاه ها ارائه شوند. همه محصولات برشکا هر فصل به طور کامل توسط تیم طراحی خلاق و با استفاده از اطلاعات دریافتی از فروشگاه ها و همچنین بازخورد مشتریان، تهیه می شوند

ناوگان باربری در برشکا چیست؟

بیودیزل یک سوخت گازوئیلی پاک است که از منابع طبیعی و قابل تجدید مانند روغن های گیاهی ساخته می شود. ناوگان باربری برشکا هرسال برای جابجایی بیش از ۲۰۰ میلیون پوشاک، ۵ درصد سوخت بیودیزل مصرف می کند.

همگام بودن برشکا با محیط زیست چگونه است؟

برشکا با حمایت از کشاورزی ارگانیک، در محصولات خود از پنبه ارگانیک، بدون آفت کش، مواد شیمیایی و سفیدکننده، استفاده می کند. پیدا کردن این محصولات در فروشگاه های برشکا با برچسب های متمایز آسان خواهد بود.

آیا برند برشکا در اثرات زیست محیطی به قدری کافی است؟

Bershka برای این سیاره به قدر کافی خوب نیست. این برند از مواد سازگار با محیط زیست استفاده می کند و هیچ مدرکی وجود ندارد که ضایعات نساجی را هنگام تولید محصولات خود به حداقل برساند. این دستگاه از بسته بندی های بازیافتی استفاده می کند و برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای حاصل از فعالیت ها و زنجیره تأمین خود هدفی مطلق تعیین کرده است که گام های خوبی است.

فروشگاه های فوق العاده برند برشکا کجاست؟

معماری دقیق و موقعیت مکانی فروشگاه های برشکا در سراسر جهان متمایز هستند. برشکا بهترین مناطق تجاری هر شهر و قابل توجه ترین نقاط مراکز خرید را برای خود انتخاب کرده است. ساختمان های منحصربه فردی که توسط استودیو معماری برشکا بازسازی شده و با هدف و فلسفه این برند انطباق داده می شوند.

معماری فروشگاه

موسیقی، عکس های دیواری، رنگ ها، گرافیک مدرن، طراحی های به روز، دکور معاصر، نورپردازی هنرمندانه و …همه ویژگی هایی هستند که تجربه یک خرید را در ذهن مشتری برشکا حفظ کنند. فروشگاه های برشکا با بیشترین تأکید بر نمایش مد، طراحی شده اند.دقت بسیاری در نحوه چیدمان، انتخاب موسیقی و نور برای راحتی بیشتر مشتریان هنگام کشف آخرین مد به کار گرفته شده است.

طراحی فروشگاه های برند برشکا چگونه است؟

1.معماری خاص برشکا:

معماری فروشگاه های برند برشکا در همه جا زبانزد می باشد زیرا فروشگاه های برشکا دارای معماری دقیق و موقعیت مکانی منحصر به فردی می باشند. برشکا همیشه بهترین مناطق تجاری شهر و قابل توجه ترین آنها را برای خود انتخاب می کند.

همچنین درون این مراکز به صورتی طراحی شده اند که با هدف و منطق برشکا کاملاً سازگاری دارد و دارای عکس های دیواری، رنگ های زیبا، گرافیک مدرن و هوشمندانه، طراحی به روز و معماری معاصر، نورپردازی و موسیقی هنرمندانه و هر ویژگی که باعث می شود که یک خرید لذت بخش باشد و هر چیزی که به ذهن شما برسد.

بیشترین تاکید فروشگاه های برشکا بر طراحی و مد فروشگاه می باشد و به همین دلیل دقت ویژه ای در چیدمان دکوراسیون آن، انتخاب موسیقی و نورپردازی در فروشگاه های برشکا می شود تا مشتریان بتواند لذت ببرند و به راحتی به خرید خود ادامه دهند و این است معماری هوشمندانه.


این مقاله شاید جالب باشد: امنیت ساختمان با تجهیزات هوشمند


2. ساختمان برند برشکا:

همه چیز در برشکا مطابق هر فصل بروز خواهند شد. با هدف جذب جوانان، فضایی راحت و سرگرم کننده ایجاد کرده است. هنگام گشتن، انتخاب و پرو لباس دلخواه خود می توانند جدیدترین ترانه ها را گوش دهند. نگاهی هم به استایل های جدید که در عکس ها و تصاویر گرافیکی به نمایش درآمده اند، بیاندازند.

طراحی ویترین هر فصل کاملاً تغییر کرده و به روز می شود. چیدمان محصولات نیز هماهنگ با طراحی داخلی فروشگاه و استایل آن فصل انجام می شود. هدف جدید طراحی ویترین برشکا نمایش خلاصه ای از همه محصولات موجود در فروشگاه است. با طراحی ویترین های بزرگ شیشه ای، کل فروشگاه و مجموعه محصولات از پشت شیشه دیده می شوند.

تعداد نمایندگی برشکا در کشورهای مختلف:

  • اسپانیا دارای 200 شعبه
  • روسیه دارای 99 شعبه
  • چین دارای 66 شعبه
  • فرانسه دارای 50 شعبه
  • ترکیه دارای 35 شعبه
  • امارات متحده عربی دارای 9 شعبه
  • ایالات متحده امریکا دارای 1 شعبه
  • و ایران 0 شعبه

آرمان و اهداف برند برشکا چیست؟

برند برشکا برای اینکه همیشه بتواند آخرین روند های فروشگاه های خود را دنبال کند از یک مدل تجاری انعطاف پذیر و متناسب در طی یک فصل ظاهر می شود. مدل های عرضه شده در هر فصل توسط طراحان با تجربه و خلاق طراحی می شوند.

هدف برند

نحوه فروش محصولات برند Bershkaبرند هم اکنون یکی از برند های مطرح در ترکیه محسوب می شود که به عرضه محصولاتی همچون کیف و کفش، پوشاک و عینک و … مشغول می باشد. برند برشکا در ابتدا از یک کسب و کار کوچک شروع به فعالیت کرد و پس از گذشت چند سال فروشگاه ها و نمایندگی های رسمی خود را در سر تا سر جهان مستقر نمود.

برند برشکا چه محصولاتی را دارد؟

Bershka توسط Inditex در سال 1998 به عنوان مفهوم پیشگامانه مد خرده فروشی راه اندازی شد و آخرین روند را به جوانان شهری ارائه داد. این برند دارای سه خط اصلی ، Bershka ، BSK و Man است. منطقه اختصاص داده شده به لباس زنان مهمترین بخش است. این بخش دارای دو خط تولید است: Bershka و BSK. اولین مورد بر روی آخرین مد تمرکز دارد و شامل روندهای اصلی است.

BSKنام تجاری برای افراد جوان است و همیشه با توجه به سلیقه آنها در موسیقی ، بت هایشان، ستارگان راک و غیره ، منافع و نیازهای این بخش را برآورده می کند. بخش مردان بسیار بیشتر از پوشیدن شلوار جین مد روز برای جوانان است. این خط تولید همچنین لباس های معمولی و همیشگی ، ورزشی و مد را ارائه می دهد.

1.کاپشن برند برشکا :

برشکا منعکس کننده تحولات موسیقی و سوشال مدیا.
مدهای Bershka منحصراً متناسب با سلیقه نسل بعدی ماجراجوی علاقه مند به موسیقی ، شبکه های اجتماعی و فن آوری های پیشگام طراحی شده اند. فروشگاه های برشکا در سراسر جهان سبک های آوانگارد را به روشی به نمایش می گذارند که به فلسفه غرق شدن مشتریان خود در زیبایی شناسی جوانان در قرن جدید صادق است

2. بلوز و شلوار برند برشکا :

برشکا با هدف سازگاری با محیط زیست، در حال کاهش ۲۰ درصدی مصرف انرژی در تمام مراحل است؛ که اجرای آن از طراحی فروشگاه، نصب روشنایی یا دستگاه های گرمایش و سرمایش، تا بازیافت وسایل و تزیینات فروشگاه را شامل می شود.

علاوه بر این، هر دو بسته بندی مقوایی و پلاستیکی محصولات بازیافت شده هستند . برشکا همچنین دیگر در تولید کفش های خود از پی وی سی (PVC) استفاده نمی کند. محصولات پی وی سی یکی از بیشترین مواد سمی شیمیایی به نام دی اوکسین را منتشر می کنند.

محصولات برند

3. کفش برند برشکا:

شرایط کار در فروشگاه برشکا چگونه است؟

یک بار دیگر ، Bershka نمره “Not Good Enough” را دریافت می کند ، این بار برای کارگران خود. نیمی از مرحله تولید نهایی آن در اسپانیا ، یک کشور با خطر متوسط برای سو abuse استفاده از کار انجام شده است. این نمره 51-60٪ در شاخص شفافیت مد را کسب کرد ، تقریباً همان مارک های خواهرش تحت Inditex. این شرکت احتمالاً اطلاعات مشروح در مورد سیاست های تأمین کننده ، ممیزی ها و فرآیندهای اصلاح خود را به همراه لیست دقیق تأمین کنندگان در مرحله نهایی تولید منتشر می کند.

آیا در برند برشکا به رفاه حیوانات توجه می کنند؟

Bershka با رتبه بندی “It’s A Start” در تلاش برای رفاه حیوانات تلاش می کند. این نام تجاری دارای یک سیاست رسمی رفاه حیوانات است که با Five Freedoms همسو شده است و از پوست ، پوست ، آنگورا یا پوست حیوانات عجیب و غریب استفاده نمی کند. از پشم استفاده می کند اما ادعا می کند منبع آن از گوسفندهای غیر قاطر تهیه شده است.

سخن پایانی

شما در این مقاله با برشکا که برندی معروف است آشنا شدید.همچنین از محصولات آن و طراحی ساختمان نمایندگی های آن آگاه شدید.اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ماد جواب داده شود.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

https://u.to/U8rzGwhttps://tinyurl.com/4crbu993
https://zi0.ir/XBwY1https://cutt.ly/RI4dcyb
https://4hd.ir/vy0gmhttps://b2n.ir/m54773

پاسخ دهید